איך לבחור מחבט טניס

איך לבחור מחבט טניס

משחקים טניס? לא יודעים איך לבחור מחבט טניס? בכתבה הבאה תמצאו את כל הדגשים החשובים שעליכם לקחת בחשבון רגע לפני שתרכשו מחבט טניס.

 

איך לבחור מחבט טניס
איך לבחור מחבט טניס, צילום באדיבות pixabay

בבחירת מחבט טניס כדאי לקחת בחשבון את צורת המחבט, משקלו, גודל האחיזה ואורכו.

המחבטים נמצאים באמצע הכוח והשליטה על עצמם, כך שהם נשענים על פי המשקל והצורה ומשקל האחיזה שלהם.

באופן כללי, תגלה שגודל האחיזה של מחבט טניס רגיל עולה עם הגיל. לידיות הרגילות של מחבטי הטניס יש חפיפה, וכתוצאה מכך מידות הידית נעשות עבות יותר עד שגודל האחיזה המקורי כבר לא נכון. השלב הראשון בקביעת גודל האחיזה של מחבט טניס הוא למדוד את אורך היד המכה שלך ואת רוחב הראש שלה. גודל הראש של מחבט הטניס מתייחס לקוטר הראש של המחבט, לא לאורכו, ומכונה "גודל האחיזה" או "גודל היד".  מתייחס לקוטרו, לא לגובה, אלא לרוחב או לגובה.

גודל הראש של מחבט הטניס

מתייחס לקוטר הראש של המחבט, לא לאורכו, ומכונה "גודל האחיזה" או "גודל היד". חשוב שיהיה לך יותר מקום כשאתה מנסה להכות את הכדור. מחבט טניס יאפשר לכם לעשות זאת, אך הוא גם יגרום נזק לגוף יותר מאשר מחבט טניס עם ראש קצר יותר.

גודל ראש קטן במקום המתוק אומר יותר מתח וכוח מיתרים, מכיוון ששחקנים יכולים להניף את ראש המועדון מהר יותר ולא צריכים לחשוב כל כך הרבה. למתחילים כדאי לבחור מחבט ראש באמצע פלוס – גודל מכיוון שהוא מציע איזון, כוח ושליטה. שליטה על מחבט טניס היא קרדיט, אך עבודת כף הרגל ושפת הגוף משופרות רק על ידי פשוט הנפת המחבט.

איזה מחבט מומלץ?

מומלץ להשתמש במחבט מתוח גבוה בבחירת מחבט טניס, אך יש לשנות את מיתרי המחבט בהתאם לאופן המשחק. מחבטי טניס גרפיט מתפרקים לאורך זמן ומאבדים בהדרגה את האיכויות שהיו בעת רכישתם לראשונה. הבעיה בשימוש במחרוזת פתוחה – ככל שיש לך יותר מחבטים, כך תפגע באגרסיביות יותר – היא שהמחרוזות פגיעות לתמונות בגלל השימוש המתמיד, ופחות מחבטים יש במיתר רחב.

שחקנים שבוחרים מחבט טניס בוחרים דפוס מיתרים סגור על פני הראשון. הדבר האחרון שעליכם לשקול הוא לקנות מחבט טניס גרפיט עם חוט גבוה או פתוח. אתה יכול גם לקנות מחבט טניס שאינו מתוח בכל סגנון שמתאים לטניס שלך – מסגרת ואורך האחיזה של המחבט אם ברצונך לקבל את ההזדמנות להתאים את מאפייני המיתרים כגון אורך החוטים ומספר המיתרים המחבט.

אם אתה רוצה לנסות מידות אחיזת מחבט שונות, הדרך הקלה ביותר לבחור את הגודל הנכון היא להחזיק את המחבט עם אחיזת כף יד רגילה. כשאתם עוברים למחבט אמצעי או קונים מחבט טניס חדש, הבחירה בגודל האחיזה המתאים לטניס היא מכרעת עבורכם.

כשאתה בוחר מחבט טניס מסוים, עליך להחליט באיזה גודל אחיזה אתה רוצה לבחור, אז היזהר כשאתה עושה זאת.

מרבית מחבטי הטניס הזוטרים מציעים מבחר אחיזות הכוללות מגוון אחיזות שונות לסוגים שונים של שחקנים ואחיזות. מרבית מחבטי הטניס הזוטרים מציעים אפשרויות לגודל הידית עצמה כמו גם אפשרויות גודל אחיזה שונות, כמו אחיזה קטנה, בינונית וגדולה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *