למה צריך בולם זעזועים למחבט טניס

למה צריך בולם זעזועים למחבט טניס

שאלנו למעלה ממאה שחקנים מדוע הם משתמשים בבולמי רעידות ומה הם עושים. קיבלנו מספר תגובות, החל משינוי מצבם הרגשי לריפוי מרפקי טניס ועד להפחתת הרטט. בולם הרטט של הטניס עושה משהו למחבט,אבל למה צריך בולם זעזועים למחבט טניס?

למה צריך בולם זעזועים למחבט טניס
למה צריך בולם זעזועים למחבט טניס, צילום באדיבות pixabay

למה צריך בולם זעזועים למחבט טניס?

יש לחבר את האביזרים למיתר המחובר אנכית או אופקית לשני צידי המחבט, לא רק מלמעלה ותחתון. בעזרת מיתר צולב תוכלו להכניס את בולם הרטט משני צידי מיתר הטניס שלכם. אתה יכול גם להכניס אותו למחרוזת רוחבית או מתחת לה, כמו שאתה עושה עם כל מחרוזת או אביזר מחרוזת אחר.

מנחת טניס משמשת לעצירת התנודות המתרחשות לאחר פגיעת הכדור, במיוחד כאשר פוגעים בו חזק מאוד. המטרה שרוב השחקנים שמים לב בעת שימוש בבולם רטט, לעומת זאת, היא לשנות את הצליל לאחר פגיעת כדור עם המחבט.

הבולם הזה עשוי להקל על המשחק, אך הוא מקשה על בחירת מחבט טניס. אולי אובדן התחושה נובע מכך שמשככי רעידות גורמים לכדור להרגיש פחות טוב על המיתר.

מהירויות המשחק של סוגי המחבטות יכולות להיות אינטראקציה בצורה כזו שהן משפיעות על דעיכת משחק מחבט הטניס ביחס לאפקט הרטט והשיכוך של מחבט טניס. לסיכום, תוצאות מחקר זה מראות מתאם חזק בין מהירות המחבט לטניס לבין השפעת הבולמים על רעידות המחבט.

אסור לנו להסתמך על מחבטי טניס כדי להפחית את ההלם.כיוון שלדבר זה לא תהיה שום השפעה על מניעת פציעות. כדי למנוע פציעות בפרק כף היד, מחבטי הטניס צריכים להיות שונים מבחינת בולמי הזעזועים שלהם.

כדי להפחית את הלחץ של מחבט נוקשה במקום זרוע, שקול לרכוש אחד מבולמי הטניס האלה.

כל זעזועים עוצבו ונחצבו בעיצובם מ- PVC רך והוטבעו בבולם מחבט טניס המיוצר על ידי Racket Expressions ומיוצר על ידי כמה מהמותגים הגדולים ביותר כמו Head, Wilson ו- Babolat. הם מיוצרים בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה ומיוצרים על ידי מותגים גדולים כמו Head ו- Wilson, כמו גם יצרנים מקומיים כמו Baskin-Robbins ו- B & B.

T בולמי טניס מגיעים בצורות, גדלים, חומרים וסגנונות רבים ויכולים להשיג את התוצאות הרצויות באמצעות חתיכה אחת בלבד. יש להם את היכולת להפחית את אחיזת המחבט ואת רטט המיתרים על ידי התנהגות כמו בולם מחבט טניס. בולם רטט מוחדר למיטת מחבט הטניס כך שהחוט התחתון – החוצה ביותר – של המחבט נופל ישירות על הגרון.

בולם זעזועים זה עוזר למחבט (הבולט) להרגיש קצת יותר קשה על הזרוע, אבל לא כמו לבולם על מחבט הטניס.

אם יש לך מרפק טניס ואתה רוצה להגן על עצמך מפגיעות נוספות, מנחת רעידות עוזרת, אך לא כמו בולם זעזועים. עם זאת, בולמי מחבט טניס יכולים לסייע במניעת פציעות במידה מועטה, וכשאתה מסתכל על מחבט הטניס שלך מתברר שאתה לא יכול להסתמך עליו לחלוטין כדי להסיר לחלוטין את התנודות והזעזועים. גם אם לעיצוב הבולמים אין חשיבות מכרעת עבור מחבטי הטניס שלך, המראה החזותי עדיין יכול לשחק תפקיד. רוב מרוצי הטניס מגניבים וצבעוניים ויכולים להאיר כמעט כל רוכב טניס.

אם אתה רוצה להוסיף קצת אישיות למשחק שלך, אתה צריך להיות מוכן לתת לשחקן להביע את דעתו על המגרש. עם עיצוב זה, BusyBee מציעה בולם רעידות מחבט טניס צבעוני, שיוצר מצב רוח חיובי לשיעורי הטניס שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *