משחק מחבט וטניס

משחק מחבט וטניס

מחבטי הטניס והטכנולוגיה משתנים ללא הרף, מה שמקשה על ההחלטה אילו מחבטים מתאימים יותר למשחק הטניס שלכם ואילו לא. בכתבה הבאה תקבלו את כל הפרטים אודות משחק מחבט וטניס.

משחק מחבט וטניס
משחק מחבט וטניס, צילום באדיבות pixabay

מחבטי טניס לפי גדלים

גודלו של מחבט טניס פירושו שהוא תופס יותר מקום מאשר מגרש טניס. מחבטי טניס גדולים צריכים להיות גדולים לפחות כמו מגרש טניס רגיל, אם לא גדול מזה.

אם אתם סובלים ממרפק טניס, זה עשוי להועיל להשתמש במחבט טניס כבד יותר, אך באופן כללי מחבט טניס כבד יותר יספוג זעזועים גדולים יותר. בחירת עטלף בגודל אחיזה שגוי משפיעה על הביצועים שלך ובכך על גודל העטלף.

הנוקשות המוגברת של כדור הטניס כאשר הוא הופך להיות קשה יותר הובילה להעברת זעזועים מוגברת ממחבט לשחקן, מה שעלול לתרום תרומה משמעותית למרפק הטניס.

כדי לשמור על ביטחון כל הנוגעים בדבר. לשמור על רמה גבוהה של משחק וליהנות מהספורט כפי שהוא נולד. יש לאחסן מחבטי טניס על מגרש הטניס ולהחליף אותם למחבטים. זאת על מנת לשמור ולשמור על רמת המשחק הגבוהה ביותר . כמתואר בסעיף טניס שולחן, תוכלו להתאים אישית את המחבט שלכם לחוויית משחק כלשהי. עם כמה מחבטי טניס ישנים שהייתה להם ההזדמנות להמציא, תוכלו להסתובב ולהמציא. אני יכול להמליץ לך ללכת למשחק טניס עם לפחות שני מסלולים שיש להם אותו מחבט, ויש להם מחבטי מיתרים זהים, מתח זהה וכו '. —- תרגול מתמיד במגרש הוא בקלות הדרך הטובה ביותר שפר את משחק הטניס שלך. מאמן טניס או טניסאי הגון יוכלו להסתכל על הנדנדה שלכם ולומר לכם אם הוא מהיר, איטי או ממוצע. כלי טניס שיכולים לעקוב אחר המשחק שלך ולעזור לך לשפר את מיומנות הטניס המטורפת הזו.

בדרך כלל, טניסאים חדשים זקוקים למחבט קל יותר שיכול להעניק לנדנדה שלהם יותר כוח.

נוחות

עם כל הדברים האלה בראש, המטרה היא למצוא מחבט כבד שתוכל להתמודד איתו כראוי. לא משנה באיזה סוג טניס אתה משחק או כמה זמן אתה עומד על המגרש. מחבט מיתרים מיועד לשליטה מקסימלית במשחק.הדורש מיקום ספציפי של אגרופים על מגרש. ומחבט נועד לתת לחוט רופף יותר אגרוף ועוצמה מאשר מחבט.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *