אמיר וינטראוב

אמיר וינטרוב. כל מה שרציתם לדעת

אמיר וינטרוב הוא טניסאי ישראלי ששיחק בנבחרת גביע הדיוויס של ישראל וזכה גם באליפות ישראל. וינטרוב משמש כיום כפרשן בערוץ הספוט לתחום הטניס.

מי אתה אמיר וינטראוב?

אחד השחקנים הישראלים הבולטים. אמיר דורג בשיאו במקום ה161 בעולם אליו הגיע בשנת 2012. הוא היה גם אלוף ישראל באותה העונה לאחר שניצח את דודי סלע. וגם בשנת 2010. וינטראוב בן ה34 ששירת כספורטאי מצטיין מתגורר ברחובות. העיר בה גם החל לשחק בגיל 6 נחשב לפטריוט אמיתית. הוא שיחק במשך שנים בנבחרת הטניס של ישראל והגיע שם להישגים יפים. כמו כן העפיל לסיבוב השני באליפות אוסטרליה הפתוחה.

הישגים ספורטיביים של אמיר וינטרוב

הוא החל את דרכו בסבב העולמי בשנת 2012  במוקדמות טורניר גראנד סלאם, באליפות אוסטרליה הפתוחה. באותה השנה הוא גם החל לייצג את נבחרת ישראל בטניס. כבר במשחק הראשון שלו גבר וינטרוב על גרז'י יאנוביץ'. בשנת 2011 בדיוק ביום הולדתו ה-25 הוא ניצח את הטניסאי הקנדי שדורג אז במקום ה31 בעולם מילוש ראוניץ.

בנבחרת הוא סייע לנצח את יפן עם שתי ניצחונות על מדורגים גבוה ממנו. הוא גם עבר את שלב המוקדמות באליפות אוסטרליה הפתוחה וגם לסיבוב המוקדמות השני ברולאן גרוס. ובנוסף לסיבוב המוקדמות השני גם בטורניר ווימבלדון. וינטרוב זכה קריירה בבשלוש תחרויות צ'לנג'ר אחת מהם עם דודי סלע.

בשנת 2020 פרש וינטראוב מטניס לאחר ששיחק במוקדמות אוסטרליה הפתוחה במשחק האחרון בקריירה שלו.כיום הוא משמש כאמור כפרשן טניס בערוץ הספורט.

 

אמיר וינטראוב
אמיר וינטראוב צילום דותן דורון באדיבות ויקפדיה העברית רשיון שימוש חופשי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *