אוסטרליה הפתוחה

אוסטרליה הפתוחה

בכתבה הבאה תוכלו למצוא את כל הפרטים אודות אליפות אוסטרליה הפתוחה.

 

אוסטרליה הפתוחה
אוסטרליה הפתוחה, צילום באדיבות pixabay

רוג'ר פדרר פרץ בבכי לאחר שזכה באוסטרליה הפתוחה, וצווח על כל סופר-פאן שפגש אי פעם. נובאק ג'וקוביץ 'עומד עם אשתו וילדיו לאחר זכייתו באוסטרליה הפתוחה. שתהיה תואר גראנד סלאם שלישי ברציפות במלבורן. זו הפעם הראשונה בקריירה שהוא זוכה באוסטרליה. והוא החל במסעו להאריך את שיאו לתואר 19 באוסטרליה הפתוחה.

 

אליפות אוסטרליה הפתוחה בשנת 2021

אליפות אוסטרליה הפתוחה בשנת 2021 תהיה המהדורה ה -109 של הטורניר. שייערך בפארק מלבורן במלבורן, ויקטוריה, אוסטרליה. האירוע הועבר לאתר בשנת 1988 והוא נערך במתחם הספורט והבידור במלבורן. הממוקם בפארק מלבורן. בנוסף לפארק מלבורן, שמארח טורנירי גרנד סלאם מדי שנה מאז 1988. הוא יתקיים גם בשטח הפארק האולימפי במלבורן.

האוסטרליה הפתוחה משתמשת בשלושה מלונות במלבורן כדי להסגר את מרבית השחקנים. ושכרו 17 טיסות. הגרנד הייאט הוא אחד משלושת המלונות בהסגר המשמשים שחקנים ופקידים המגיעים למלבורן במהלך אליפות אוסטרליה הפתוחה. עבור הכוכבים הגדולים ביותר, כולל רוג'ר פדרר, רפאל נדאל, נובאק ג'וקוביץ ', אנדי רודיק, סרינה וויליאמס, מריה שראפובה, פטרה קוויטובה ואחרים, ישנם מקומות אירוח בטוחים אחרים בשדה התעופה הבינלאומי של מלבורן ובבית החולים המלכותי במלבורן. מארגני אליפות אוסטרליה הפתוחה אומרים כי יותר מ -1,200 איש יובאו לאוסטרליה לטורניר, רובם מארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

טיילי גם אישרה כי משתתפים שלא היו בהסגר במלונות בתאריכים המפורטים לעיל יהיו זכאים להגיע לפארק מלבורן אם יוכלו להמשיך בפעילות הטורניר שלהם. אף על פי שתוצאות הבדיקה חוזרות בדרך כלל תוך 24 שעות, הוא אמר כי הוא אינו מצפה שמהלך הזהירות ישפיע על שחקני הצמרת בטורניר כמו רוג'ר פדרר, רפאל נדאל, נובאק ג'וקוביץ ', סרינה וויליאמס או מריה שראפובה. כאן תוכלו לגלות כיצד לצפות בשידור החי של אוסטרליה הפתוחה ומה קורה. המשך לקרוא כאשר אנו מסבירים כיצד לצפות בטניס באופן מקוון לראשונה מזה יותר משנה, עם המדריך שלנו לאפשרויות הזרמת האינטרנט הטובות ביותר.

הסיקור החי של טורניר טניס אוסטרליה הפתוחה 2017 במלבורן פארק ישודר בשידור חי בסקיי ספורט, זמין באוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה, בריטניה, צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד וצרפת.

אליפות אוסטרליה הפתוחה תהיה הגרנד סלאם הראשון בו כל המשחקים ישוחקו במגרש למשך כל האירוע.

חובבי טניס בבריטניה יכולים לצפות בכל אליפות אוסטרליה הפתוחה בשידור חי ב- Sky Sports. כלומר אינך זקוק למנוי בכדי להתכוונן. USTA וטניס אוסטרליה הסכימו להחליף את הזכויות על האתגר הפתוח של Wild Wild Card ו- Open אתגר הטניס. קבוצות גברים ונשים אמריקאיות ויקבלו תו כללי לאתגר ה- Wild Card Card האמריקאי. בו ינצח גבר או אישה אמריקאים בכל אחת משנתיים הכניסה הראשונות שלהם.

שישה טורנירי הכנה מתקיימים בכדי להכניס את השחקנים ליום הפתיחה של האוסטרליה הפתוחה במלבורן. משחקי מוקדמות נערכו בבריסביין, סידני, מלבורן פארק, בריסביין אינטרנשיונל ופרת ', ושחקנים מוסדרים מדי יום בהסגר ומפנים לטורניר ההכנה, שמתחיל במלבורן פארק ביום שני.

האוסטרליה הפתוחה משתמשת בשלושה מלונות במלבורן בעוד שרוב השחקנים מוסדרים בהסגר. אך ישנם מקומות לינה בטוחים אחרים עבור כמה מהכוכבים הגדולים ביותר שלהם. כולל רוג'ר פדרר, רפאל נדאל, אנדי מאריי, נובאק ג'וקוביץ 'ואנדי רודיק. כמו גם מספר שחקנים מובילים אחרים מרחבי העולם. האוסטרליה הפתוחה משתמשת בשלושה מלונות בסידני ובפרת.ויש בה מקומות לינה מאובטחים יותר בבריסביין, פרת' וסידני. עם כוכבים גדולים כמו רפאל פדרר, אלכסנדר זברב. ג'ון מקנרו, רוג'ר ג'וקוביץ ', ניק קירגיוס, מרין סיליק ונובאק קוזנצובה, בין היתר. האופנים האוסטרלים משתמשים בכל שלושת המלונות במלבורן במהלך תקופת טרום הטורניר. אם כי הרוב אינו משמש לאירוע המרכזי. שכן חלק הארי של השחקנים מוסגר לפחות שבועיים לפני תחילתו של טורניר גדול כמו פתיחת ארה"ב. ווימבלדון והפתיחה הצרפתית. ויש לה מקום אירוח מאובטח נוסף באוסטרליה. שם הכוכב הגדול ביותר בשנתיים האחרונות. רוברט מוגורוזה, אנדרה אגאסי, דומיניק ת'ים, סטן ואוורינקה ורפאל נולין. שוהים יחד עם שחקני צמרת אחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *